Tango-ul Roxanei

Tango, tare as vrea sa stiu sa dansez tango. Stiu vals binisor dar la tango nici nu pot spune ca stiu de unde sa incep.  Tango-ul Roxanei din Moulin Rouge semnat Ewan McGregor si Jose Feliciano este o melodie atat de puternica. E de ajuns sa iti inchizi ochii si te duce in alta parte. Primul lucru la care ma gandesc de fiecare data este Al Pacino, chiar daca nu are treaba cu filmul asta, el are o scena incredibila pe un alt tango in „Parfum de Femeie”.  Din punctul meu de vedere rolul cel mai bun din cariera lui este prezent acolo cu siguranta. Un mare actor de care probabil vom mai auzi putin de acuma. A imbatranit si cam se retrage. Din cate am inteles o sa faca mai multe filme cu buget redus, ecranizari de piese de teatru si alte proiecte mai inedite dar care insa vor ajunge cu greu in Romania zic eu. Cam e nevoie de sex ca sa mai vindem si noi cate ceva in lume din nefericire, lucru demonstrat de multe fapte. Foarte putine filme mai exista fara sa aiba conotatii sexuale macar odata acolo si am auzit la un moment dat pe cineva zicand:

„M-am dus la cinematograf sa vad Titanic ca sa vad tatele lu’ aia. Ma-sa ca doar mana am prins-o”

Cam trist nu? Si asa ajungem la sex in filme, sex in carti, sex pe internet (o gramada chiar, eu ar trebui sa stiu asta nu? – prietenii stiu de ce) si de ce nu sex in realitate? Acuma se practica dezvirginarea incepand de la 13 ani (am zis o varsta medie caci sunt si cazuri mult mai drastice) deci teoretic nu ar trebui sa ma surprinda nimic.  E ciudat oricum pentru ca din punctul meu de vedere nu ar trebui sa fie asa. O varsta buna ar fi cam 17 ani, atunci sigur corpul este bine dezvoltat. E adevarat ca in special la femei se poate sa aiba corpul pregatit de sex si mai devreme dar oare chiar e asa placut sa faci sex prima data la 13 ani cu vreun gardian public de la scoala ta? (Nu radeti, stiu cazuri!) Din nou nu putem generaliza caci totul difera de la corp la corp si de multe aspecte nu doar de varsta. Varsta a devenit doar un pion in ziua de azi. Vezi cazul Irinel si Monica Columbeanu, cuplu cautat de presa si „Admirat” de atata lume. Probabil, de fapt, e admirat el pentru ca are femeie tanara si la capitolul Monica mai degraba nu incep.

Nu e mai frumos oare sa dansezi un tango intr-o camera luminata doar de un semineu si sa nu fii influentat de tot sexul care ne asalteaza mintea? Eu sunt sigur ca e mai bine!

Publicat în Aiureli, Film, Sex. 2 Comments »

2 răspunsuri to “Tango-ul Roxanei”

  1. andreeaandronic Says:

    si eu vreau sa invat tango! sper sa si reusesc…:)

  2. silviu Says:

    Intr-adevar tangoul este un dans plin de senzualitate si, cu siguranta, erotism daca totul se intampla in cadrul imaginat de tine.

    Pentru o femeie, senzatiile de placere sunt mai intense in timpul unui dans de tango decat la barbat, asta in cazul in care partenerul stie sa conduca. Stiu asta din cele descrise de ele si de zambetul pe care-l au dupa ce le-am dansat.

    Mi-au starnit asa mult curiozitatea, incat am rugat un alt barbat sa-mi conduca cativa pasi si nu am putut sa-mi sterg zambetul de pe fata pentru vreo doua minute. Pur si simplu ma trezeam dus in anumite figuri fara sa-mi dau seama. A fost o figura care, pentru mai putin de juma de secunda, mi-a „administrat” andrenalina in corp. A fost extraordinar si am inteles de ce iubesc femeile tangoul.

    Merita sa-l dansati, in special cu o persoana draga voua.


Lasă un răspuns

