Iris

Ma intreb daca as fi dispus sa renunt la tot pentru o anumita cauza, oricare ar fi ea de la un job mai bun la iubire. Raspunsul pe care il cred eu a fi valabil pentru toata lumea este: depinde pentru ce si la ce renunti. Eu as renunta la tot cred in anumite cazuri. Am renuntat de multe ori la diferite lucruri pentru a imi realiza altele. Am renuntat la iesiri in tabere ca sa ajung la T4T in Timisoara, am renuntat la a avea anumite prietene pentru ca altii sa devina prietenele lor, am renuntat de mult prea multe ori la mult prea multe lucruri.

 

A venit timpul sa nu mai renunt si asta mi-am dat seama foarte greu. Nu mai sunt dispus sa trebuiasca sa renunt la unele lucruri pentru a face altele si eu zic ca absolut toata lumea ar trebui sa gandeasca la fel. Aceasta renuntare ar trebui sa vina ultima pe lista si primul lucru pe lista trebuie sa fie „ce pot face ca sa nu renunt”. De data asta nu voi renunta, nu am de ce si probabil nu mai am nici la ce sa renunt. Voi face exact ce vreau pentru ca asta trebuie facut nu?

2 răspunsuri to “Iris”

  1. Alina Says:

    :)…interesant…sper sa inveti sa nu mai renunti asa usor…

  2. angel Says:

    citeste bine ce ai scris pentru ca e foarte bine scris..te rog mult! nu renunta la absolut nimic…e greu..da…insa va fi mai bine. TE ROG NU RENUNTA..mai da-ti si da-i o sansa orasului si lumii din el…nu esti singur acolo asa cum nu sunt nici eu :*


Lasă un răspuns

