Butterfly

Pisica

 

My lady, you make me go crazy! 🙂 Ce mai imi placeau fluturasii cand eram mic, acum imi sunt indiferenti. Am ajuns la concluzia ca singurele animale care chiar mai imi plac (caci atunci cand eram tanc imi placeau toate) sunt in ordinea inversa preferintei:

3. Cainele
2. Scorpionul
1. Pisica

E un top ciudat si da, eu sunt unul dintre cei care mereu au apreciat pisica si nu cainele. Si cainii sunt super dragutzi dar hai sa o luam asa. Daca vrei sa mangai un caine il chemi si el vine, scoate limba, da din coada, tu il mangai, everybody heappy. Pisica e altfel. Daca ea nu vrea sa o mangai nu o mangai, simplu. Si acum sa facem si o antologie, practic: „You are better off loving a kitten thana bitch”. Putin exagerat da, insa nu conteaza prea mult ce si cum. Pisicile in ochii mei sunt mai destepte si mai frumoase ca majoritatea cainilor. Am zis majoritatea pentru ca mereu sunt si exceptii. Scorpionul este interesant prin felul in care ataca. Mai intai vine si prinde prada folosindu-se de clestele din dotare ca apoi sa intepe cu coada intr-un mod total neasteptat si eficient. Cand eram tanc aveam si tehnica inventata de mine la jocuri pe calculator de strategie. Tehnica Scorpionului, de obicei castigam folosind-o si o mai folosesc si acum. Nu am sa v-o spun! 🙂

Si Fluturasul unde e? Undeva in amintirile mele, pe cand ma plimbam linistit pe pajisti frumoase pe care nu le mai gasesc acuma. Oricum, o pisica tot o sa am la casa mea, cel putin una, o sa am si catei si inca ma mai gandesc daca o sa am si un scorpion sau nu!

Publicat în Personal. 2 Comments »

2 răspunsuri to “Butterfly”

  1. cbogdan Says:

    a iesit bine poza .. totusi .. tehnica scorpionu ? e ceva secret?

  2. Jorjel Says:

    Scorpions rule! 😀


Lasă un răspuns

