I Will Survive

HE HE HE, am patit-o si eu odata. La mare anul asta a trebuit sa cant la Karaoke si ghiciti ce am cantat. Eternul imn, cel pe care orice homosexual il apreciaza si ii stie fiecare vers. Sa nu ma intelegeti gresit, eu iubesc femeia nu barbatul! 🙂 A fost amuzant oricum deoarece melodia este foarte reusita (zic eu) si a fost distractiv chiar daca nu mai am voce sa mai cant cum o faceam candva (tigarile astea – da-le dreaku). Am cantat cu un prieten, in timp ce altii se uitau la mine si nu prea ma bagau in seama. Si microfonul era surprinzator de incetu dat si din cand in cand ma mai auzeam eu mai mult. Oricum, ce a fost interesant e ca stiam cam toate versurile la acel cantec (te duce cu gandul la ce am spus la inceput nu?) Karaoke is fun, e chiar foarte fun si nu conteaza daca ai sau nu voce, important e sa go with the flow, sa alegi o melodie care iti place si poti cat de cat sa o canti si apoi sa scream your lungs out avand grija sa nu falsezi prea tare.

Melodia Post-ului:  Gloria Gaynor – I Will Survive – Ascult-o AICI

Lasă un răspuns

