Bow Down to The King

The King of Kings, interesanta combinatie. Adevarul e ca sunt vreo 2-3 domenii in care pot sa zic, lasand modestia la o parte, ca sunt foarte bun si totusi nu m-am implicat in trecut. Nu stiu nici acuma de ce am facut asta. Am lasat pe altii sa primeasca laurii pentru unele dintre ideile mele si astfel nimeni nu stie de ce sunt in stare cu adevarat si cand sunt pus in comparatie cu respectivii, tot ei sunt considerati mai buni. Cred ca a venit momentul sa nu mai fie asa, nu? Ar trebui sa ies si eu in fata si asa si voi face! Voi fi eu cel care va primi laurii de acuma chiar daca nu imi pasa deloc de ei. E cel mai bine asa pentru atitudinea generala din jurul meu. Hai sa vedem cine e „the king of kings” in acest cerc si in aceste domenii!

 Melodia postului: Motorhead – King of Kings

Lasă un răspuns

