Peste 8 Ani

Peste 8 ani voi fi casatorit, hai maxim 9 ani. Asta e absolut clar si 100% sigur. Va fi frumos si voi visa la tot ce a fost frumos si la tot ce va fi frumos. Nu voi face dragoste cu un gin tonic ci voi dormi noapte de noapte langa cineva care imi va spune un Noapte Buna si un Te Iubesc si azi si ieri si maine in fiecare seara. Va fi o transpunere a „Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt” si un „pentru toata viata” care va fi de fapt un „pentru totdeauna”. Mi se va aduce micul dejun la pat din cand in cand si il voi duce si eu la randul meu din cand in cand. Ma voi uita in urma si voi zice „ce viata frumoasa am avut” exclamand dupa aceea ca „de abia a inceput”. Peste 8 ani marea va fi a mea si singura sirena care ma intereseaza va fi in bratele mele. Se va opri orice urma de durere si va ramane doar nectar de fericire. Mai am doar 8 ani de asteptat pana cand totul va fi perfect. O casa cu un semineu frumos si romantic, un bar plin de bauturi fine si bune, in special un vin negru demisec, poate o piscina, poate un jacuzzi, poate niste asternuturi din satin negru si poate o sala plina de jocuri tampite gen flipper si video poker. Multe de „poate” aici dar cu siguranta este un „te iubesc” zilnic. Presupun ca doar atata si vreau, cu toate ca si alte mici bucurii ar fi total binevenite. Peste 8 ani, atat, doar 8 ani!
Melodia Post-ului: Billy Joel – Piano Man

Publicat în Personal. 1 Comment »

Un răspuns to “Peste 8 Ani”

  1. ioana Says:

    uite ca mai ai doar 7 ani in cateva zile…:)


Lasă un răspuns

