Cand iti Visezi Viata

Este foarte interesant cand ti se intampla lucruri ciudate in sensul bun (Si uneori rau) si sunt legate de vise si de viata ta. Acu vreo luna-doua mi-am visat toata viata sub forma unui film si vreau sa spun ca mi-a placut dar au fost si atatea elemente neprevazute care per total m-au facut sa ma simt ciudat. Am visat o poveste intreaga in care eu eram actorul principal si au aparut diferite persoane care au insemnat multe in viata mea prin ea. Si pentru ca totul sa fie complet, persoana care insemna cel mai mult pentru mine in acel moment era actrita principala. Pot spune ca am avut o coloana sonora deosebita la film, scene de sex (la care nu m-am trezit deci nu erau vise umede), urmariri cu masina, batai si crima. Spun crima pentru ca sfarsitul a fost simplu: am fost impuscat dupa ce am trecut prin toate problemele care au aparut. Melodia care va fi la sfarsitul postului este cea pe care eu muream. Acuma e interesant si a fost productiv pentru ca pe aceeasi melodie am facut curtain call-ul la ultima noastra piesa de teatru in Nobody’s Group dar ce este cu adevarat interesant este cum lucreaza subconstientul uman. Mi-a transformat tot intr-un vis si mi-a oferit concluziile pe care le-am inteles abia mai tarziu si totul printr-o serie de evenimente frumoase, efecte speciale si final neasteptat: moartea mea. Bine, acuma am renascut si presupun ca tre sa urmeze continuarea, ceva de genul ca nu am murit si doar am fost ranit si totul a inceput de la capat 🙂

Melodia post-ului, Poets of the Fall – Late Goodbye:

Lasă un răspuns

